2016. április 16., szombat

Little Butterfly 2. Fejezet 5. Rész / Kiengesztelés +18!

♦ Hoseok Pov ♦

- Hé!! HÉ!!! ITT VAGYUNK - üvöltöttem amennyire csak tudtam, miközben a fények után rohantunk. Minden erőnket összeszedve futottunk át a kidőlt fatörzseken és az arcunkba lógó ágakon keresztül, míg végül meghallottak a kiabálásom és felénk fordították elemlámpájukat.
- Fiúk jól vagytok? Uram isten - szaladt oda hozzánk egy magas szemüveges férfi aki a kabátját egyből levette magáról és a már teljesen átfagyott testemre terítette azt, majd egy másik tanárunk Jimin hátára is terített egyet.
- Gyertek gyorsan, hazaviszünk benneteket - mondták, és megindultunk az erdőből kivezető úton. Beszélni képtelenek voltunk, így a feltett kérdésekre és szidalmazásokra csak bólogattunk. Biztos vagyok benne, hogy nagyon komoly elbeszélgetésben lesz részünk, ha első nap bemegyünk a suliba. Visszatértünk ki indulási helyünkre és az ott lévő buszra felültünk. Megnyugtatott a melegség ami a buszban volt és újra érezni kezdtem végtagjaim működését.
- J-jól vagy? - néztem Jiminre aggódó tekintettel.
- Azt hittem nem éljük túl - próbált mosolyt erőltetni fagyos arcára sikertelenül.
- Csak érjünk haza - mondtam, miközben vállára döntöttem a fejem és lecsukva a szemem aludni kezdtem.

*

Puha kéz simította végig arcom ezzel kizökkentve rövid álmaimból.
- Hobi - hallottam most már Jimin hangját, mire kinyitottam a szemem - Megérkeztünk, gyere - állt fel helyéről, majd nagy nehezen én is összeszedtem magam, és bocsánatot kérve leszálltunk a buszról.
- ÉDES ISTENEM! - rontott ki Jimin anyukája egy szál köntösben és szorosan magához ölelte fiát, később pedig engem is magukhoz húzott - Gyertek befelé - engedett el minket, majd besétáltunk házukba. Levettük kabátjainkat, Jimin pedig felvett egy melegítő felsőt, ami minden bizonnyal az apukájáé lehetett. Leterítettem a kabátom és a kanapéra fektetve azt, leültem oda. Mielőtt Jimin leülhetett volna mellém az anyukája két bögre gőzölgő teával a kezében jött ki a konyhából amit örömmel vett el tőle szerelmem.
- Tessék - nyújtotta nekem az egyik bögrét, amit mosolyogva elfogadtam, és belekortyoltam. Megégette a nyelvem hegyét, amitől ki is nyújtottam azt egyből. Lassan megittuk mindketten teáinkat és egyszerre leraktuk az üres poharakat az asztalra.
- Köszönöm Jimin - mondtam.
- Fiúk ne haragudjatok, de nekem dolgoznom kell még holnap. Remélem jobban lesztek holnapra, ha mégsem van itthon gyógyszer és majd szépen el is mesélitek mi, hogy történt - mondta Jimin anyukája nyugodt hangon, majd adva a mellettem ülőnek egy puszit a homlokára, felsétált a szobájába.
- Mit szólnál egy közös fürdőhöz? - mosolygott szélesen. Egy kádban anyaszült meztelenül Jiminnel? Nem is hangzik olyan rosszul.
- Benne vagyok - hajoltam ajkaihoz egy csókért, de elhúzta a fejét.
- Mondtam, hogy nem fogsz kiengesztelni egy csókkal - húzta száját még szélesebbre, mire én is elmosolyodtam és bólogatni kezdtem, jelezve, hogy megértettem.
Felmentünk az emeleten lévő fürdőbe, majd Jimin be is zárta az ajtót.
- Miért zárod be az ajtót? - kérdeztem.
- Hogy semmiképp se tudjanak minket megzavarni - fordult felém perverz vigyorral az arcán.
- Mire készülsz? - kérdeztem meglepődve az előbb elhangzottaktól. Hát, bármi is legyen az szívesen alávetem magam Jimin akaratának. Nem válaszolt, így mosolyogva megráztam a fejem és elfordulva tőle vetkőzni kezdtem. Kezei hirtelen átölelték derekam, vállamra és nyakamra pedig apró puszikat kezdett osztogatni, amitől átfutott rajtam a hideg. Maga felé fordított és pillantását az enyémbe fúrta. Ajkaimhoz hajolt és egy lassú, mély csókba hívott. Csípőmet az övének szorítottam, hogy tagjaink egymáshoz simulhassanak, majd Jimin hátamra simította kezét, hogy még szorosabban magához húzhasson. Egy ideig így álltunk, majd lassan eltávolodtunk egymástól a levegő hiánya miatt. Arrébb állva levettem a nadrágom és a zoknim, majd ő is követte mozdulataim, aztán megengedte a csapvizet. Miközben a kád lassan félig megtelt a forró vízzel Jimin testének minden porcikáján végig néztem.
- Ugye most nem kell elfordulnom? - kérdeztem, mire nemmel válaszolva megrázta a fejét. Hirtelen lerántotta magáról boxerét. Megpillantva férfiasságát széles mosoly tapadt arcomra, és én is lerántotam magamról a textilt. Beleléptem a kádba és lassan leültem abba, majd Jimin is így tett.
- Ahh, de jól esik ez - dőltöttem hátra a fejem becsukott szemmel a kád peremén. Éreztem, ahogy szerelmem közelebb húzódik hozzám és lábait a combomra tette. Mozdulatlanul feküdtem, majd eszembe jutott, mit is mondott Jimin. Combjára simítva kinyitottam a szemem és rámosolyogtam. - Szóval szeretnéd, hogy kiengeszteljelek? - csúsztam én is közelebb, és mielőtt válaszolt volna ajkaihoz hajolva megcsókoltam, majd úgy húztam magamhoz, hogy nemességeink újra egymáshoz érjenek, amitől kéjesen belenyögött Jimin a csókunkba. Teljesen a kád széléig húzódott, én pedig követtem őt. Egyik kezemmel feje mellett támaszkodtam, másikkal pedig oldalát simogattam.
♦ Jimin Pov ♦
Futottunk amennyire csak tudtunk, mindenféle kidőlt fákon átugorva és magunk elől eltolva az útba lógó ágakat, mígnem meghallották Hoseok kiabálását és ránk fordították elemlámpáik.
- Fiúk jól vagytok? Uram isten – szaladt oda hozzánk egy magas szemüveges férfi és kabátját egyből levette magáról és Hoseok kihűlt testére adta, majd én is megkaptam egy másik kedves tanárunkét. - Gyertek gyorsan, hazaviszünk benneteket – a kabát melegét végre megéreztem jéghideg bőrömön és a vacogásom kissé abba maradt. Beszélni képtelen voltam, csak bólogattam a kérdésekre, amiket feltettek, hogy mégis hogyan volt eszünk letérni az utakról. Hamarosan ismerős területre érkeztünk, amitől most tudott csak megnyugodni a szívem igazán. Hoseokra pillantottam, aki magát átölelve sétált mellettem dideregve. Végre felszálltunk a buszra és meleg, széltől védett kényelmes állapotba tudtuk magunkat helyezni. - J-Jól vagy? – nézett rám Hobi hatalmas barna szemeivel. Az ajka lila volt, de a bőre kezdte visszanyerni egészséges színét. - Azt hittem nem éljük túl – próbáltam mosolyra húzni a szám, de az arcom annyira feszült volt, hogy kénytelen voltam rá. - Csak érjünk haza.. – mondta, majd a vállamra fektette a fejét és lehunyta szemeit. Pontosan ugyanezt kívántam én is. Fél óra elteltével már a Hobiék háza előtt álltunk meg. - Hobi – simítottam arcára, hogy felébredjen. – Hobi – szólítottam meg, megint amire már kinyitotta a szemét. – Megérkeztünk, gyere – álltam fel a helyemről, majd ő is összeszedte magát egy kicsit majd egy bocsánatkéréssel és köszönetmondással leszálltunk a buszról. - ÉDES ISTENEEM! – rontott ki édesanyám egy szál köntösben a házunkból, majd szorosan magához ölelt és Hobit és magunkhoz húzta. – Gyertek befelé – engedett el minket anya majd maga elé engedve minket bementünk a tényleges biztonságot nyújtó lakásba. Hoseok arca csak a fáradtságát tükrözte, ami nem lehetett másképp az enyémnél sem. Levettem a kabátom, majd Hoseok dzsekijét és az enyémet is majd felvettem a fogason talált melegítő felsőt, ami az apámé. Szerelmem is levette a kabátot és a kanapé szélére terítette, majd leült. Amikor már megindultam volna, hogy én is kényelembe helyezhessem magam anya jött ki a konyhából két bögre teával a kezében, amiket örömmel elvettem tőle. - Tessék – nyújtottam Hobinak oda az ő teáját majd egy halvány mosollyal elvette és azonnal beleszürcsölt, de azonnal ki is nyújtotta a nyelvét a forróságtól. Én is eliszogattam az enyémet majd egy öt perc után letettük egyszerre az üres bögrét az asztalra. - Köszönöm Jimin – mondta, amit hirtelen meg sem értettem, hogy ugyan ezen mit köszön amikor ez természetes. - Fiúk ne haragudjatok, de nekem dolgoznom kell még holnap. Remélem, jobban lesztek holnapra, ha mégsem van itthon gyógyszer és majd szépen el is mesélitek mi, hogy történt – mondta anya nyugodt hangon, majd nyomott egy puszit a homlokomra és felsétált a szobájába. Imádom, hogy ilyen anyukám van. Egyébként rettenetesen jól esne most egy forró fürdő Hobival együtt. - Mit szólnál egy közös fürdőhöz? – végre tudtam mosolyogni. - Benne vagyok – hajolt ajkaimhoz egy csókért, de visszahúztam a fejem. - Mondtam, hogy nem fogsz kiengesztelni egy csókkal – húztam még szélesebbre szám, amire ő is elmosolyodott és bólogatni kezdett. Felmentünk az emeletre a fürdőbe és magunkra zártam az ajtót. - Miért zárod be az ajtót? – vette észre a mozdulatsorom. - Hogy semmiképp se tudjanak minket megzavarni – fordultam felé egy perverz mosollyal. - Mire készülsz? – kérdezte kissé meglepetten, amire nem válaszoltam egyből. Megrázta a fejét mosolyogva majd elfordulva tőlem öltözni kezdett. Még, hogy én vagyok a szégyenlős. Halkan mögé sétáltam és a kezem dereka köré fontam és apró puszikat adtam vállára és nyakára, amitől kissé kirázta a hideg. Magam felé fordítottam a testét és mélyen a gyönyörű már majdnem feketén csillogó szempárjaiba meredtem. Viszonozta a kontaktust és lassan ajkaihoz hajoltam majd egy lassú ám mégis szenvedélyes csókba hívtam. Csípőjét az enyémhez szorította így tagjaink tökéletesen egymáshoz nyomódtak. Hobi csípőjéről a hátára simítottam a kezem és még jobban magamhoz szorítottam. Egy darabig még így álltunk egymás karjai között majd a levegő hiánya miatt elváltunk egymástól. Hoseok mintha mi sem történt volna arrébb állt és levette a nadrágját és a zokniját majd én is így cselekedtem. Miután már lekerült rólam a póló is, megengedtem a csapvizet. Szótlanul vártuk, míg a kád legalább a feléig megtelik a forró vízzel. Szemem sarkából láttam, ahogy Hoseok engem bámul. - Ugye most nem kell elfordulnom? - kicsit felnevettem majd egy nemmel válaszolva megráztam a fejem és lehúztam magamról a textilt, amire elmosolyodva ő is így tett. Régen volt már, hogy láttuk egymást anyaszült meztelenül. Hobi belelépett a kádba és lassan leült majd én is leültem vele szemben. - Ahh, de jól esik ez – dőltötte hátra a fejét kád peremére, amin elmosolyodtam. Lassan közelebb csúsztam hozzá és lábaim rátettem az ő combjára. Lehunyt szemmel feküdt még mindig mozdulatlanul majd váratlanul combomra simított és kinyitotta szemét. - Szóval szeretnéd, hogy kiengeszteljelek? – csúszott ő is előrébb majd ajkaim elé hajolt és még mielőtt kiejthettem volna egy szót is megcsókolt és magához húzott teljesen így férfiasságaink ismét összenyomódtak, amitől kissé belenyögtem csókunkba. Kissé kényelmetlenné vált a póz ezért hátrébb csúsztam, míg nem megéreztem a kád szélét. Hátradőltem és Hobi azóta sem vált el ajkaimtól. Egyik kezével fejem mellett támaszkodott, meg míg a másikkal az oldalamat simogatta. Mosolyogva abba hagyta csókot és homlokát az enyémnek döntötte. – Szeretlek – mondta halkan, szemeimbe nézve. - Én is szeretlek – karoltam át a hátánál és most én csókoltam meg őt. Jelenleg nem érdekelt a fürdés, ki akartam szállni és az ágyban folytatni a továbbiakat. Hobi leszállt rólam, gondolom, azért mert elfáradt, hogy tartania kellett magát. Megint volt köztünk egy kis távolság. Levette a polcról a tusfürdőt, majd a kezébe nyomta és felém hajolt. - Mit csinálsz? – kérdeztem meg meglepődve, de a tenyerét már a karomon simította végig és ezzel rám kente a tusfürdőt. Szótlanul ültem mozdulatlanul egy mosollyal az arcomon, míg befejezte. Most én vettem a kezembe a flakont majd a folyékony anyagot én is rá kentem karjaira és felső teste többi részére. - Úgy érzem magam, mint mikor kicsi voltam – jutott eszembe a gyerekkorom néhány jó emléke, amikor anya megfürdetett. Mindig jók voltak azok az esték. Én csak játszottam a kis katonáimmal, amiket mindenhova magammal hordtam és bármilyen felületen elszórakoztam azzal, hogy eljátszottam, ahogy csatát vívnak. Majd mikor már a fekvés ideje volt anya egy jó éjt puszival zárta a napomat. Mire felráztam magam az emlékképek eszembe jutásából Hobi már kint törülközött a csempén állva. ♦ Hoseok Pov ♦ Mosolyogva kiváltam csókunkból és homlokomat az övének döntöttem. - Szeretlek - súgtam a szemeibe nézve. - Én is szeretlek - karolt át hátamon és most ő csókolt meg engem. A kezem kezdett elfáradni, így leszálltam Jiminről és a polcon lévő tusfürdőért nyúltam. Kezembe nyomtam és felé hajoltam. - Mit csinálsz? - kérdezte meglepődve, amire nem válaszoltam, csak karjára kentem a tusfürdőt. Szótlanul mosolygott, miközben a teste minden pontján végig mentem. Miután befejeztem, ő is ugyanígy cselekedett - Úgy érzem magam, mint mikor kicsi voltam - mondta elmerengve. Egy ideig figyeltem ahogy elvarázsolódik a régi dolgokon gondolkodva, majd kiléptem a kádból és törölközni kezdtem. Ő is kiszállt és hátat fordítva nekem a ruháihoz nyúlt. - Tudod te, hogy mennyire eszméletlenül kurva jó feneked van? - léptem mögé, majd csípőjére simítva magam felé fordítottam testét. Elsőnek meglepődve nézett, majd lenézve közénk egy perverz mosoly ragadt arcára, aminek láttán én is elmosolyodtam. Arcát magam felé fordítva lassan megcsókoltam. Átölelte a derekam és a lehető legjobban szorított magához. - Hobi én már nem bírok tovább várni - mondta ajkaim elé, majd újból az előbbi mosolyom vettem fel. Egy percig sem késlekedtem, csak neki döntöttem a falnak és jobb combját felemelve járatába csúsztattam férfiasságom. Fejét hátra szorítva a falhoz, hangosan felnyögött, én pedig gyorsan nyakára csókoltam, majd haladtam egészen a válláig. Az én halk nyögéseim is kezdték kitölteni a szoba csöndjét. Kissé nehézkesen mozogtam benne ennyi idő után, és a lábam is kezdett elfáradni. - Ho-hobi - dadogott - Vigyélh be a szobába - nyögte ki, mikor egy nagyobbat löktem rajta. Elrugaszkodott a földtől és bal lábát is derekam köré fonta. Abbahagytam a mozgást és hátát átkarolva eltávolodtam vele a faltól. Az ajtóhoz sétálva lenyomtam a kilincset, de nem nyílt ki, amiért Jimin korábban bezárta. - Hova tetted a kulcsot? - Hát ő izé - nézett körül, majd fejével mögém bökött - Ott van mögötted a csapnál - Megfordultunk és a kezembe vettem a fémes tárgyat. Kinyitottam az ajtót és ahogy kiindultunk lecsuktam a villanyt a helységben, ezzel vaksötétet csinálva magunk körül. Óvatosan lépkedtem végig a folyosón Jimin szobáját keresve, majd amikor megtaláltam és befordultunk volna Jimin lába az ajtófélfába ütközött. - Aucs - sziszegett fel, majd mindketten halkan kuncogni kezdtünk. Becsuktam magunk mögött az ajtót, majd ledöntöttem szerelmem az ágyára. Az ablakon beszűrődő fény éppen eléggé bevilágította ahhoz a szobát, hogy lássam páromból azt, amit szeretnék. Lábait levette rólam, és felhúzva azokat, ott folytattuk ahol abbahagytuk. Beljebb csúsztam Jiminben, mozdulatomra pedig mindkettőnk száját egy hangos nyögés hagyta el. Amíg ő a hátamat járta végig ujjaival, és nyakát kezdtem szívni és puszilgatni. Gyorsítva a tempómon, az alattam lévő egyre csak hangosabban nyögött, ezzel tudatva velem, hogy élvezi amit csinálok. Csípőm mozgatása közben tenyerem közé vettem nemességét, és húzogatni kezdtem azon a bőrt. Hangos nyögésekkel rángatózott alattam, majd ajkaira csókolva teljes méretemmel belé hatoltam, ezzel elérve benne azt a pontot, amitől ívbe feszült háttal nyögött fel alattam. Egy pillanatra megállva nyelvemmel kezdtem csókolni őt, amit azonnal viszonzott is. Körmeit a hátamba vájta és végig húzta rajta azokat. A kellemes fájdalomtól belesóhajtottam csókunkba, majd elválva ajkától ismét egy nagyobbat löktem rajta. - Ho-obi - nyögte, két mozdulatom között - Én mindjárt... - Még ne - sóhajtottam, majd újra ajkaira tapadtam. Zihálva ismételgette a nevem, miközben újra és újra nagyokat löktem rajta csípőmmel. - Kérlek - emelte fel a fejét nyakamhoz - Nem bírom tovább - nyögött fel a következő lökésem után. - Mé-még egy kicsit... - dadogtam, miközben hasfalán kezemmel végig simítottam. Utoljára teljes méretemmel benne voltam, ezzel ismét elérve benne egy olyan pontot, amitől hangosan felordított és kettőnk közé élvezett, én pedig követve őt, ugyanígy tettem. Sűrű levegő vételünk töltötte meg a szobába lévő csöndet. Miután csillapodott heves lihegésünk óvatosan kihúzódtam belőle, és hirtelen ajkára pusziltam. Ledőltem mellé és a plafont bámulva sóhajtoztam. Jimin felé fordítottam a fejem és mosolyogva kezdtem figyelni, ahogy lecsukott szemmel próbálja lelassítani légzését. Fekete tincsei szemébe lógva pihentek meg kipirosodott arcán, ami csak még gyönyörűbbé tette. Fogalmam sincs mivel érte el, de azon kaptam magam, hogy nem tudok betelni vele. A csókjára vágyom és a ziháló testére. Hallani akarom, ahogy nevet, vagy ahogy a nevemet nyögi. Újra és újra. Úgy akarom megérinteni, mintha a világ legértékesebb, legtörékenyebb dolgához nyúlnék. Talán valójában így van. - Miért bámulsz? - nézett rám szeme sarkából, már nyugodtabban véve a levegőt. - Csak annyira hihetetlen... - Micsoda? - Hogy a világ legtökéletesebb embere mellettem fekszik anyaszült meztelenül - mosolyogtam, majd ismét a plafont kezdtem nézni - Szeretlek Jimin. És attól tartok ez ellen nem tehetsz már semmit. - Nem is akarok - kuncogott, majd közelebb húzódva hozzám mellkasomra döntötte a fejét és kezével átölelte derekam - Én is szeretlek - sóhajtotta. Homlokára adtam egy puszit, majd becsuktam a szemem. - Hobi... - morogta. - Hmm? - Jó éjszakát. - Jó éjt Szépfiú - simítottam végig hátán, majd elnyomott az álom. ♦ Jimin Pov ♦ Kiszálltam én is. Kicsit elszontyolodtam, mert azt hittem most fogja beváltani az ígéretét. Kénytelen voltam elfordulni tőle mivel a ruháimat pont a mögöttem lévő polcra tettem le. - Tudod te, hogy mennyire eszméletlenül kurva jó feneked van? – éreztem meg Hobi kezét amint csípőmre simít majd maga elé fordította a testem. Kicsit meglepetten néztem rá ugyanis valóban azt gondoltam, hogy nem lesz folytatása annak, amit elkezdtünk. Láttam, hogy nem vette még fel a bokszerjét ezért egy kicsit elmosolyodtam és észrevettem, hogy Hobi is elmosolyodott ugyanis pont akkor néztem közénk, amikor ő rám. Arcomra simított és felé fordította az arcom majd lassan megcsókolt. Átöleltem a derekát és még jobban magamhoz szorítottam. - Hobi én már nem bírok tovább várni – mondtam ajkai elé, akinek az arcán egy perverz mosoly lett. A falhoz dőltött és a jobb combomat felemelve járatomba csúsztatta férfiasságát. A hirtelen érzéstől egy hatalmas nyögtem és fejemet hátra fordítottam a falhoz. Hoseok kapva a pillanatot azonnal a nyakamra csókolt majd haladt le egészen a vállamig. Hoseoknak a halk nyögéseitől is kezdett a szoba eddigi csendje megtelni. Kissé fájt még az érzés, hogy ennyi idő után újra magamban érezhettem őt, de felülmúlta az, hogy végre megint csak az egymáséi vagyunk. Kezdett egyre jobban kényelmetlenné válni a póz és a hideg fal a csupasz hátamnak. - Ho-hbii – próbáltam valahogy elmondani neki, hogy menjünk be a szobába, de eléggé kellemetlen lett volna, ha most elválunk egymástól. – Vigyélh be a szobába – nyögtem fel a mondatom végére, mert most egy nagyobbat lökött magán. Másik lábbal elrugaszkodva a földtől szerelmem derekára kulcsoltam azokat, és Hoseok is abbahagyta a mozgást. Átkarolt a hátamnál fogva én pedig kezeimet a nyaka köré fontam. Lassan eltávolodtunk a faltól és már csak tényleg ő tartott. Karjain megfeszült az izom, de nem láttam volna az arcán, hogy túl nehéz lennék neki. Sokkal inkább az látszott rajta, hogy örül, amiért a szobában folytatjuk a dogokat. Odasétáltunk az ajtóhoz és már nyitotta is volna, ki ha az nincs bezárva. - Hova tettet a kulcsot? - Hát ő izé – hirtelenjében eszembe se jutott tényleg hova tettem aztán megláttam a mosdókagylón. – Ott van mögötted a csapnál – böktem oda fejemmel. Megfordultunk és a kezébe vette a fémes tárgyat majd elfordította a tárban és halkan kinyitotta az ajtót. Na ha most anya így meglátna minket szerintem el is ájulna. A sötétben szinte alig láttunk valamit főleg én, amikor háttal voltam a szobám felé vezető úton. Hoseok még lecsukta a villanyt a fürdőben és már tényleg nem láttunk semmit. Elindult Hoseok félve lépkedve a folyosón és mikor már pont fordultunk volna a szobámba beütöttem a lábam az ajtófélfába. – Aucs – sziszegtem fel, ami után kicsit kuncogni kezdtem majd Hobi is. Ha most valaki külső szemmel látna minket, tuti lesokkolna vagy nevetve, hogy így megyünk ágyba. Végre beértünk a helységbe és Hoseok becsukta mögöttünk az ajtót. A szoba nem volt teljesen sötét ugyanis az ablakomon beszűrődő hold fénye, pont elegendő volt annyira hogy ne a vakságba szeretkezzünk. Lassan lefektetett Hoseok az ágyra és folytattuk ott ahol abba hagytuk. Lábaimat levettem róla és felhúzva őket még beljebb csúszott bennem Hobi és mindkettőnk száját egy hangos nyögés hagyta el. Kezeimmel hátát simogatva végig bejártam azt miközben ő nyakamat kezdte szívni és puszilgatni. Egyre tempósabban mozgott Hoseok amitől csak még nagyobbakat nyögtem és az élvezetem hallatán csak még jobban felerősítettem benne, hogy eszméletlenül jó, amit csinál. Amire egyáltalán nem számítottam az az volt, hogy férfiasságomat tenyere közé zárta és kezdte el rajta húzogatni a bőrt. Az eszemet teljesen elvesztettem és már csak vele együtt mozgattam a csípőmet. Ajkaimra csókolt és még nagyobbakat lökve rajtam elérte azt a pontomat, amitől ívbe feszült a hátam. Hoseok most megállt egy kicsit és nyelvünket vettük használatba és megtáncoltattuk egymásét. Sosem akarom, hogy egyszer ezt más is érezze rajtam kívül. Körmeimet hátába vájtam és végig húztam azokat rajta egészen a derekáig amitől Hobi belesóhajtott csókunkba, majd elválva ajkaimtól nagyobbat lökött csípőjével. - Ho-obi – nyögtem két mozdulata között. - Én mindjárt... - Még ne - sóhajtotta, majd újra ajkaimra tapadt. Ezután már csak zihálva nyögtem a nevét. - Kérlek - emeltem fel a fejem a nyakához - Nem bírom tovább – szorítottam hátra a fejemet a párnába. - Mé-még egy kicsit... - dadogta, miközben hasfalamon végig simított. Majd végül ismét éreztem magamban az egész méretét ezzel elérve bennem azt a pontot, amitől már felordítottam és kettőnk közé élveztem, ami után az ő forró nedvét éreztem magamban. Hoseok megállt és heves légzésünk töltötte már be a szoba minden zugát. Miután egy kicsit visszanyertük erőnket kihúzódott belőlem és hirtelen ajkaimra puszilt. Ledőlt mellém és a plafont bámulva sóhajtozott. Becsuktam a szemeimet és próbáltam én is a légzésemet lelassítani. Egy kicsit sikerült ezt megtennem, és kinyitottam a szemem, aminek sarkából észrevettem, hogy szerelmem szótlanul rám mered. - Miért bámulsz? – néztem rá. - Csak annyira hihetetlen... - Micsoda? - Hogy a világ legtökéletesebb embere mellettem fekszik anyaszült meztelenül – mosolygott majd újra a mennyezetet kezdte nézni. - Szeretlek Jimin. És attól tartok ez ellen nem tehetsz már semmit. - Nem is akarok – kuncogtam miközben közelebb húzódva hozzá mellkasára dőltöttem a fejem és bal karommal átöleltem a derekánál. - Én is szeretlek – sóhajtottam és a homlokomra adott egy apró puszit - Hobi... – halkítottam le a hangom. - Hmm? - Jó éjszakát. - Jó éjt Szépfiú – simított végig a hátamon, ami után elnyomott az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése